دوره آموزشی MPR

اولین دوره تخصصیِ کارشناسی ارشد نمایندگی مجلس (ویژه داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران)

برای اولین بار در ایران «دوره آموزشی تخصصی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی» آبان ماه سال جاری به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای وارث تمدن ایرانی این دوره آموزشی داوطلبانه در سال 1398 با عنوان Master of parliament Representation  یا «کارشناسی ارشد نمایندگی مجلس» (MPR) با هدف افزایش سطح اطلاعات و ارتقای دانش تخصصی نامزدهای انتخابات درباره موضوعات مرتبط با وظیفه نمایندگی، برقراری ارتباط و انتقال تجربه و دانش نمایندگان خوش‌نام و مجرب مجلس و اساتید بنام دانشگاه‌های معتبر به نامزدهای انتخاباتی علاقه‌مند و ابراز شایستگی علمی و آمادگی اداری و مهارتی آنان برای فعالیت در مسئولیت انتخابی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طراحی شده است.

 ثبت اولیه «دوره آموزشی کارشناسی ارشد نمایندگی مجلس» پیشتر در نهادهای ذیربط انجام شده و مرکز مطالعات کشورهای وارث تمدن ایرانی که دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، به صورت قانونی نسبت به دریافت مجوز انحصاری برگزاری دوره اقدام کرده است.

مدت دوره در واحدهای نظری و عملی 84 ساعت پیش‌بینی شده و به داوطلبان شرکت‌کننده در دوره «گواهی شرکت در دوره» و به داوطلبانی که آزمون نهایی را زیر نظر اساتید دوره با موفقیت سپری کنند، «گواهی‌نامه رسمی ام. پی. آر» (certificate) اعطا می‌شود.

شرکت در این دوره تخصصی آموزشی به داوطلبانی که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارند، اکیداً توصیه می‌شود. داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند برای رزرو نام خود و هماهنگی برای شرکت در دوره با شماره 02166435870 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *